Προώθηση
Αλήθειες και ψέματα
Είναι δεδομένο ότι στην ιστοσελίδα σας θα έρθει κόσμος που γνωρίζει την φίρμα σας και ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Θα σας εντοπίσει εύκολα, είτε διαβάζοντας την επαγγελματική σας κάρτα, είτε αναζητώντας την επωνυμία σας στο google. Ζητούμενο όμως είναι να έρθει και ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ που ΔΕΝ γνωρίζει τη φίρμα σας, αλλά ενδιαφέρεται για αυτά που πουλάτε. Ζητούμενο επομένως, είναι το πώς θα δρομολογηθούν ΑΥΤΟΙ οι άνθρωποι στην ιστοσελίδα σας, με μόνο δεδομένο το ενδιαφέρον τους για αυτά που πουλάτε. Από εδώ αρχίζει η δουλειά της προώθησης ιστοσελίδων. Η δουλειά της προώθησης είναι να αλιεύει τον κόσμο την στιγμή που αναζητά πράγματα που μπορείτε να του πουλήσετε, ώστε να επιχειρήσει να τους φέρει μέχρι την πόρτα της ιστοσελίδας σας. Εκεί ολοκληρώνεται ο ρόλος της προώθησης και αναλαμβάνει η ιστοσελίδα να τους πείσει για να τους μετατρέψει σε ΝΕΟΥΣ πελάτες. Για να μπείτε στην αγορά του διαδικτύου, είναι λάθος αντίληψη ότι αρκεί μία επιτυχημένη ιστοσελίδα. Αντίστοιχα λάθος είναι η αντίληψη ότι αρκεί μια επιτυχημένη προώθηση. Είναι εξαιρετικά απίθανο να το επιτύχετε, αν δεν τηρούνται ισόρροπα και οι δύο παράγοντες (επιτυχημένη ιστοσελίδα & προώθηση).Η προώθηση γίνεται με πολλούς τρόπους. Οι δύο πιο διαδεδομένοι και καθολικά παραδεκτοί είναι οι παρακάτω που εμείς σας διαθέτουμε.