Αλήθειες και ψέματα

Είναι δεδομένο ότι στην ιστοσελίδα σας θα έρθει κόσμος που γνωρίζει την φίρμα σας και ενδιαφέρεται για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Θα σας εντοπίσει εύκολα, είτε διαβάζοντας την επαγγελματική σας κάρτα, είτε αναζητώντας την επωνυμία σας στο google.
Ζητούμενο όμως είναι να έρθει και ΝΕΟΣ ΚΟΣΜΟΣ που ΔΕΝ γνωρίζει τη φίρμα σας, αλλά ενδιαφέρεται για αυτά που πουλάτε.
Ζητούμενο επομένως, είναι το πώς θα δρομολογηθούν ΑΥΤΟΙ οι άνθρωποι στην ιστοσελίδα σας, με μόνο δεδομένο το ενδιαφέρον τους για αυτά που πουλάτε.
Από εδώ αρχίζει η δουλειά της προώθησης ιστοσελίδων.
Η δουλειά της προώθησης είναι να αλιεύει τον κόσμο την στιγμή που αναζητά πράγματα που μπορείτε να του πουλήσετε, ώστε να επιχειρήσει να τους φέρει μέχρι την πόρτα της ιστοσελίδας σας.
Εκεί ολοκληρώνεται ο ρόλος της προώθησης και αναλαμβάνει η ιστοσελίδα να τους πείσει για να τους μετατρέψει σε ΝΕΟΥΣ πελάτες.
Για να μπείτε στην αγορά του διαδικτύου, είναι λάθος αντίληψη ότι αρκεί μία επιτυχημένη ιστοσελίδα.
Αντίστοιχα λάθος είναι η αντίληψη ότι αρκεί μια επιτυχημένη προώθηση. Είναι εξαιρετικά απίθανο να το επιτύχετε, αν δεν τηρούνται ισόρροπα και οι δύο παράγοντες (επιτυχημένη ιστοσελίδα & προώθηση).
Η προώθηση γίνεται με πολλούς τρόπους. Οι δύο πιο διαδεδομένοι και καθολικά παραδεκτοί είναι οι παρακάτω που εμείς σας διαθέτουμε.
Υπηρεσίες SEO

Οι υπηρεσίες αυτές αφορούν τον κατάλογο αναζήτησης της Google.
Εσείς μας ενημερώνεται από 1-3 λέξεις για τις οποίες θέλετε να εξασφαλίζουν την παρουσία της φίρμας σας στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων κι εμείς δρομολογούμε τις εργασίες για να το κάνουμε πραγματικότητα.
Εκτός από την δρομολόγηση επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας, έχει πρόσθετη αξία ότι στη πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων εμφανίζονται συνήθως οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κλάδου.
Επομένως στις εντυπώσεις των πελατών σας αποδίδεται η ηγετική φυσιογνωμία της φίρμα σας στον κλάδο.
Το κόστος εξαρτάται από την δυσκολία του εγχειρήματος που καθορίζεται από τις λέξεις κλειδιά που θα μας υποδείξετε.
Google AdWords

Πρόκειται για υπηρεσίες της Google, η οποία αναλαμβάνει να δρομολογήσει επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά που θα υποδείξετε (καθορισμός target group).
Το πόσους θα δρομολογήσει μέχρι την ιστοσελίδα σας, είναι ζήτημα οικονομικής συναλλαγής μαζί της.
Εμείς αναλαμβάνουμε ρόλο συμβουλευτικό και εκπαιδευτικό στο χειρισμό της κονσόλας παραμετροποίησης του AdWords.